خانه / خاطرات و نظرات مراجعین / ترس از درد عصب کشی
ترس از دندانپزشکی دارید؟

ترس از درد عصب کشی

به عنوان یک متخصص درمان ریشه معتقد هستم که خاطره عصب کشی مهم تر از خود عصب کشی است. شما به عنوان یک مراجعه کننده به احتمال زیاد در کوتاه مدت متوجه نخواهید شد که کیفیت درمان عصب کشی که دندانپزشک شما برای شما ارائه کرده است چه طور می باشد. چون وجود یا عدم وجود درد بعد از عصب کشی نشانه موفقیت عصب کشی نیست. ولی خاطره ای که شما از درمان ریشه و دندانپزشکی دارید، اهمیت زیادی دارد. چون نحوه تعامل شما با درمان های بعدی را نشان می دهد.ترس از مراجعه به دندانپزشکی باعث خرابی بیشتر دندان های شما می شود (مطلب چگونگی غلبه بر ترس از مراجعه به دندانپزشکی را اینجا بخوانید)  درد دندان ، یکی از دردهای با شدت بالا می باشد. مراجعه کننده نباید روی یونیت (صندلی ) دندانپزشکی حین کار درد داشته باشد. درد باعث استرس بیشتر می شود و استرس هم تقویت کننده درد است. بنابراین اگر چرخه درد و استرس را نتوانیم قطع کنیم، بالطبع نمی توانیم درمان خوشایندی برای شما ارائه دهیم.  مجموعه مطالب “چه کنیم که از دندانپزشکی نترسیم ” را از اینجا بخوانید.

تاکید ” صبا ” یکی از مراجعینم روی “خاطره ” عصب کشی، به خوبی اهمیت این قضیه را برای بیماران دندانپزشکی نشان می دهد. شما به دندانپزشکی می آیید که مشکل دندانتان حل شود. از سر دلخوشی به دنبال یک دندانپزشک خوب نمی گردید و  به یک متخصص درمان ریشه ( اندودنتیست) مراجعه نمی کنید . بنابراین حق شماست که اگر خاطره خوبی قرار نیست برایتان رقم زده نشود، حداقل خاطره بدی هم از دندانپزشکی و درمان ریشه نداشته باشید .

ترس از دندانپزشکی ترسی طبیعی و قابل درک است. صحبت در مورد ترس هایتان با ما، باعث می شود که درمان دلپذیرتری برای شما ارائه کنیم. هدف ما فقط ارائه یک درمان بی نقص برای شما نیست، هدف ما این است که این درمان بی نقص را در عین آرامش شما و بدون اینکه از نظر روحی دچار استرس یا کوچکترین ناراحتی شوید برای شما انجام دهیم. دندانپزشکی و عصب کشی